Trebuie sa ajungem la Ikea si ne intalnim undeva in drum.
Discutie intre mine si Alexandru pe iahu mesinger:

eu: unde la victoriei sa astept?
eu: pe kiseleff la BRD e ok, nu?
alexandru: nu stiu
eu: ca sa o luam in sus spre ark
alexandru: nu stiu unde e brd pe kiseleff
eu: nu e pe kiseleff
alexandru: aaa
eu: in fine
eu: unde incepe bulevardul
alexandru: brd-ul din statie de metrou
alexandru: pai acolo tocmai se termina sau incepe ana ipatescu
alexandru: care acum se cheama .. nu mai stiu cum
eu: deci pe kiseleff cum incepe
alexandru: ceva de e un bulevard si la iasi
alexandru: 🙂
eu: nu stiu:))
alexandru: kiseleff incepe dupa piata victoriei
eu: da, dupa
eu: e gura de metrou si acolo, ies acolo
eu: ca pe urma urcam pe el
alexandru: tu vrei sa te luam de la brd-ul de vis-a-vis de orange
eu: nu ziceam de ala, ziceam de brd turn
eu: forget brd
eu: vin unde incepe kiseleff
alexandru: oki
alexandru: doar ca ala e aviatorilor
alexandru: kiseleff e paralel cu el
alexandru: si e sens unic (de la arc spre victoriei)
alexandru: 😛
alexandru: ca sa pastram acuratetzea
eu: nu bre
eu: kiseleff merge la arc
eu: anyway
eu: nu stiu daca e cu sens unic sau nu
alexandru: nope
alexandru: dap
alexandru: merge la arc
alexandru: doar ca daca tu o sa ne astepti la kiseleff si nu la aviatorilor
alexandru: o sa ai o surpiza
eu: intelesei, e cu sens unic
eu: nu ne vei vedea
eu: asta nu stiam
eu: bine, la aviatorilor then
alexandru: kiseleff= asfaltat, aviatorilor=pietruit
eu: huh?
eu: da….
eu: si?
eu: :))))) 
eu: ce daca?
alexandru: iti spuneam ca sa le diferentiezi vizual
eu: le stiu, fratzica
alexandru: bravo
eu: ceea ce nu stiam era faza cu sensurile
eu: sa concluzionam
eu: va astept la aviatorilor imbucat cu piata victoriei
alexandru: pe aviatorilor am intzeles
eu: care are dublu sens
eu: magistrala discutie oricum
eu: s-o pun pe blog?
eu: :))))
eu: parca suntem doua babe surde
alexandru: baga
eu: hai ca bag
alexandru: fata, vezi ca turnul brd e pe 1 mai, nici pe aviatorilor nici pe kiseleff
alexandru::)))
eu: stiu asta
eu: )))))))))))))
eu: dar zisei ca nu pe kiseleff dar e in dreptul
eu: kind of
eu: stiu ca de la turn traversez eu la o gura de metrou
eu: de pe kiseleff
eu: dar nu zisei tot ce gandii
alexandru: ne vm deci aviatorilor it is
alexandru: si ramane asa

Da, Alexandru asa ramane:))) Numai sa ajungem la Ikea azi!:P

