7 decembrie…azi este ziua lui Dominic Howard.

Dintre toti astia cu numele carora umplu eu paginile blogului:P, am ajuns la concluzia ca Dominic este cel pe care il apreciez cel mai mult…d.p.d.v. profesional.
Ritmul impus de el melodiilor l-am remarcat de cand am inceput sa ascult Muse…tobele m-au atras si m-au vrajit inainte de chitara si pianul lui Matthew sau de basul lui Chris. Faptul ca remarc un instrument la primele auditii ale unor melodii…never happened before.
Prima data ma izbeste vocea, apoi incep sa mai remarc o chitara, un bas, un tzambal ceva:P Ma rog, nu ma pricep la muzica, nu pot sa apreciez in termeni de specialitate ci doar in „imi place cum suna”, „ualele, ce naspa se aude!”
Asadar tobele lui Dominic suna bestial!:)

 Iata mai jos o poza cu Dominic (facuta de mine sau de Jinxy-nu mai stiu exact a cui este:P-la concertul Muse din Bucuresti):

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Happy birthday Dominic!;)

