Mi-am facut un test despre ce inseamna visele mele si mi-a iesit ca „the recurrent theme of your dream life is Spiritual Connections”.
Acum cateva saptamani i-am povestit lui Jinxy despre un vis al meu care se repeta. Ma rog, am doua vise de acest soi dar al doilea stiu f. bine ce inseamna. 
Nu am mai avut vise d-astea repetitive pana acum dar iata ca e un inceput pt. orice:)
Gandindu-ma la visul meu, cred ca ce mi-a iesit la acel test este destul de adevarat. Urmaresc o anume persoana in vis (persoana cunoscuta…kind of), fac eforturi sa ajung la ea si sa vorbim…iar cand in sfarsit ne intalnim, ma trezesc sau pur si simplu se termina visul. Ma intrebam ce poate inseamna asta iar Jinxy mi-a spus ca poate fi vb despre o „atractie” spirituala. Este, intr-adevar…As fi curioasa cum ar decurge discutia daca ne-am intalni pana la urma…Sa nu mai zic ca as fi foooarte curioasa cum ar fi o discutie in realitate:)

