Nu l-am mai sunat pe I.  joi seara, m-am gandit ca se duce acasa si se culca, n-avea sens sa-l mai sec.
Azi dimineata mi-a trimis o continuare la e-mailul de ieri.

Sa continui…

Bun. Am zis ca am ajuns la banca incaltat in bocanci si in pantaloni de fas, da?

Eram ud fleasca si in bocanci si sosete si tot.

Mi-am dat bocancii jos si am pus sosetele si bocancii la uscat pe … un radiator mare pe aici.

Am plecat pe la un 5 ratutit de somn, mi-am pus bocancii in picioare insa fiind extraordinar de puternic radiatorul (sufla aer fierbinte prin niste fante) bocancii mei s-au dezlipit peste tot, practic s-au dezintegrat, una dintre talpi aproape era cazuta si celalat bocanc casca gura cu talpa. I-am luat in picioare, si afara alerg dupa un troleu…mi-a cazut talpa la modul ca eram incaltat cu bocancul dar calcam cu soseta prin zapada. L-am dat in ma-sa de troleu (desi trece unul la 100 de ani). Mi-am dat siretul jos si mi-am legat talpa de bocanc cu siretul.

Am mers pe jos pana la urmatoarea statie ca treceau mai multe trolee, aveam piciorul lemn. M-am urcat in troleu, mi-a cedat si celalalt bocanc, treaba este ca prima data nu ma vedea nimeni, acum era plin cu lume in troleu. 

Ca un adevarat homeess, mi-am legat si cealalta talpa.

Nu mai stiu cum am ajuns acasa. Stiu ca voiam sa dorm in tramvai dar nu puteam ca aveam picioarele inghetate.

Am dormit 11 ore. Dar cred ca as mai dormi 20.”

