Am venit de la Craiova la Bucuresti sambata cu un intercity de ora doishpe ziua.
Am baut multa apa si la un moment dat nu s-a mai putut, am hotarat sa vizitez buda din tren. Ma duc eu la buda cea mai apropiata de compartimentul meu – era infundata bine, in ea pluteau vreo 50 de kktzi in 50 de kile de pipic. Inchid frumos usa si ma duc la celalalt capat al vagonului. Acolo – aceeasi situatie.
Trec in vagonul urmator – la ambele bai, usile erau blocate (sau era cineva inauntru care citea o carte de 300 de pagini pe wc).
Iau vagoanele la rand. Trec in alt vagon, in prima buda aceeasi situatie de amestec masiv de kk&pipi. Injur vidanjorii, CFR-ul, Guvernul, mamele si tatii lor, ma duc la buda nr. 2. Deschid usa si aud: „mac, mac, mac, mac”. Doua retze negre isi ridicasera gaturile dintr-o sacosa tip Louis Vuitton sa ma salute si sa-mi ureze un an nou fericit. Ma uit in scoica wc-ului, era jeg dar acceptabil, plus ca mi-era lene sa mai „verific” si alte vagoane.  Nevrand sa le deranjez pe doamnele ratze, m-am urcat cu grija pe acolo sa ajung la scoica si intr-un echilibru precar am….ya know, stuff you do la buda.
Data viitoare cand o sa circul cu trinu’ sa stiu sa nu mai beau apa pana imi crapa vezica, uneori e bine sa o lasi mai moale cu hidratarea si cei 2 l de apa pe zi.

