M-am trezit greu azi. Mi-e somn de crap, mi-e somn continuu., mi-e somn si cand dorm.
M-am imbracat bine si m-am dus in statie la tramvai. Am asteptat un sfert de ora. Au venit doua tramvaie. Full. Pline ochi. Lume inghesuita ca sardelele. Am mai asteptat. Au venit inca 3 (parca) tramvaie. La fel de pline. Nu m-am urcat ca nu aveam cum. A venit si al patrulea. Evident, nu m-am putut urca. Mi-am bagat picioarele si am luat-o pe jos.
Imi vine sa pun bomba in statii. N-am nimic cu lumea doar ca ma tampeste. Suntem prea multi, am impresia uneori ca densitatea populatiei e de 5000 de locuitori pe metru patrat.
Ma gandesc serios sa ma apuc de suedeza. De norvegiana. Sunt mai usor de invatat decat finlandeza. Vreau sa plec. Pe bune. Daca mai stau 3 ani aici, ori o iau razna, ori iau lumea la bataie pe strazi. De fapt ambele ca una o implica pe alta.
Nu mai vreau sa vad lume multa pe strada/in tramvaie/in metrou. Mai mult, vreau sa am in jur cat mai putini ghiolbani.
Lume multa vreau sa vad doar la cinematograf. Sau la concerte misto. Sau la biserica. Chiar si in magazine as suporta-o.
Inca ceva. Vreau sa respir aer curat. Nu mai vreau sa inhalez toate bashinile masinilor.
Offf, sa le ard una zdravana pe spinare alora care taie copaci in Bucuresti. Mama lui de oras, vai de sufletul lui ca ne kkm toti in el. La propriu. Din pacate.

