Deoarece unii dintre noi (nu dau nume, nu spui, se stie ei:P) se uita la Godzilla pe Antena 1,  zisei intr-un moment de maxima plictiseala sa-mi fac caracter pe Second Life.
Mi-am dat numele Hilda Svenska.  Am intrat in joc, imi apareau tot felul de mesaje cu instructiuni si diverse indemnuri, normal ca nu le-am citit, doar am umblat prin cetatea aia (sau insula ce e).
Ce am facut eu in prima zi de viata in my second life? Pei m-am tras in poza, l-am urmarit pe un nene si i-am imitat miscarile, am sarit de pe o cladire, m-am plimbat pe sub apa, am zburat (daaa, asta mi-a placut!), am vrut sa fur o masina si sa trag un sobolan de coada dar nu s-o putut.
M-am plictisit repede, dupa un sfert de ora am iesit.
Noaptea asta cred ca o sa dorm mult mai bine, am vazut cu ce se mananca Second Life! O mai fi nebunie cu jocul acesta ca acum…un an i suppose? Sau nu mai stiu exact cand vuiau ziarele si netul in legatura cu el.

