Discutie intre mine si un prieten. Tramvaiul = tramvaiul 32 (acolo-i material mult pt. chestii d-astea, uneori imi pare rau ca nu pozez sau nu filmez unele faze)

el: mai
el: eu eram in tramvai
el: intr-o zi
eu: si erau doua fufe in fatza
eu: fufe
el: una mai machiata ca cealalta
eu: 😀 
el: si aveau o discutie ft filosofica
el: mai intai
el: fata, o stii pe durlanica?
eu: durlanica?)))))))))))))
el: nu ii mai tin minte numele
el: am vazut-o pe hi5 pe una care se imbraca si se incalta ca ea. ei nah! da, fata, daca iti spun!
eu: :))))
el: si dupa aia
el: se da una din ele cu ruj
el: si zice
el: fata
el: stii ce mi-a spus iubitu?
el: ca am gust bun
el: )))))))))))
el: mi-a zis ca am buzele dulci
eu: ma kc pe mine de ras))))
el: si nu stia fata de la ce
eu: da la ruj, fata, proasto, tu!))))))))))))
el: ))))
el: si m-am gandit ca acum sa ma dau cu ruj cu aroma de coacaze sa se prinda ))
el: cum imi sta paru?
eu: asa zicea aia?:))))))))
el: da, frate )))))
el: si eu eram in spatele lor
el: nu mai puteam )))
el: putzeau a parfum

Bai, ma duc sa-mi iau un ruj aromatizat, sa ma dau si io cu el pe buze sa zica si iubitul meu ca am gust bun. Apoi iau niste lenjerie d-aia sexoasa, un sutien cu inimici roz, ma parfumez, ma pudrez, mestec un pachet de guma si fac baloane (maaaari si roooz), pun un CD cu Britney, il astept cand vine de la serviciu, ii deschid usa, ii sar in brate si ii zic plescaind din guma:
– Buna ubii! Uai, tze dor mi-a fost de tine, bebitzule! Ai sa te pupe ubita ta careia i-a fost dor de tine, frumosule!

Reactii ar fi asa:
1. el ar iesi afara sa se uite daca nu cumva a gresit apartamentul;
2.  mai mult ca sigur n-as putea sa fac asta deoarece m-ar umfla rasul;
3.  l-ar umfla pe el rasul

Insa mai intai sa-mi pun la status „ubi pe bebitzu meu mult, ursuletz dragalas!” Da’ stai sa fie toti prietenii lui online ca altfel n-are farmec:D

Ye, ye, stiu, n-am pic de sentimente si romantismul la mine e nul. Moreover sunt si rea ca fac misto de altii:P

