Am facut multe lucruri in cateva ore: bagaj, inventarul hainelor (wow, chiar ar trebui sa fac asta mai des, poate asa mai port si eu bluze/fuste cumparate acum un an si aruncate in sifonier!), am ascultat muzica, mi-am facut salata (simpla, de rosii), mi-am cautat prietenii pe hi5. O gramada de lucruri bune am facut:)))
Apropo de hi5 si de chestii de genul. Mi se par inutile, cred ca intr-o zi o sa mi se puna pata si o sa sterg conturile astea. Iaca asa!
Myspace-ul va fi singurul care va scapa de ghilotina, ala are un sens. Are un sens numai prin faptul ca The Rasmus au cont acolo si chiar il folosesc. Ei.
Si tot pe myspace am intalnit niste suedezi simpatici cu muzica faina – Pound.
In rest…hi5, facebox, whatever, whatever…neah! Totusi de plictisita sunt bune. Mai pictezi o pagina.

