M-am dus in week-end la ai mei la Craiova. Sambata dimineata am iesit cu maica-mea la o bere intr-un bar, dragut de altfel. In spatele nostru era un grup de pupeze. Discutau despre diverse probleme filosofice.
De exemplu, ‘cea una: „Ma intreaba gajicu-meo de ce sparg eu sute de milioane pe luna. Fata, pai spune tu, ce il f..pe el grija de banii mei? Pot sa fac ce vreau cu ei, vreau sa ma duc sa-i sparg in Dubai. Da, fata, hai sa mergem de ziua mea in Dubai!”
La un moment dat una primeste un SMS si-i spune alteia: „Fata, i-auzi Nu-stiu-cica, l-a vazut pe Salam prin Craiova. Fata, pai ma pish pe fata lui, nu-i dau eu 8000 de euro sa-mi cante mie la majorat! Pai de banii astia, fata, ma duc in Dubai sa ma distrez!”.
O nelamurire am: cam cat kkt mancau fatucile alea? Sau nu mancau? Daca nu mancau, e grav.

