Azi – trezit devreme, tramvai, metrou, serviciu. Pe la ora 12 a trebuit sa plec cu un coleg la ABN-ul de langa Sofitel, aveam treaba cu banca. Cand ne-am intors la work, am trecut pe langa Herastrau, imi venea sa-i spun sa opreasca masina ca eu vreau sa cobor acolo.
Din fericire nu am mai stat mult la serviciu dupa ce m-am intors.
Acum sunt acasa. Deh, vinerea este o zi speciala:) Iar aceasta vinere imi place cu atat mai mult cu cat diseara vin doi prieteni dragi pentru a sta in week-end la mine.

Am citit un articol  astazi. Era intr-un newsletter pe care de obicei il sterg direct fara a ma uita la continutul lui dar mi-a atras atentia titlul – ia sa vedem despre ce lista vorbesc astia aici!
„Lucruri pe care le faceam intr-un trecut nu foarte indepartat si dupa care tanjesc uneori…” Unele din lista celei care a scris articolul le bifez si eu dar as putea adauga si altele.

Luni la ora 5 jumate dupa-amiaza eram intr-o cafenea. A fost foarte fain…N-am mai iesit la ora asta de…nu mai stiu de cand dar cred ca nu exagerez daca spun ca din facultate.
Mi-e dor de anii de facultate! Cred ca niste particele din minte si din suflet au ramas acolo si nu vor sa se „adapteze” situatiei prezente.
Mi-e dor de iesitul in bar la ora 12 ziua dupa un examen, de „instant messengerul” pe caiete si carti din timpul unui curs plicticos, de discutiile despre orice in fata unei cani de ciocolata calda, de „invatat” impreuna, de facut prajiturele cu prietena mea Dana, de bagat piciorul in vreun seminar si mers la shopping, de timpul liber pe care-l aveam, de plecat in oras in cautare de noi baruri si restaurante…
Insa cel mai mult imi lipseste sa petrec timp cu oamenii. Sa stam undeva sau sa ne plimbam si sa vorbim despre….chestii serioase sau nu, aberatii, secrete, banalitati, confesiuni, despre fotbal, cai, pisici, masini, reduceri la Body Shop, filme, filosofie…orice!
Ii spuneam unei bune prietene ca am o „fantezie”: sa iesim intr-o dupa-amiaza din working week la o cafea. After work. A inceput sa rada si mi-a spus ca suna bine dar treaba-i relativa deoarece nu prea stie cand termina munca. Oh, well…I know:(

Mi-ar placea ca uneori sa mai fie ca in facultate…

