Deoarece azi am liber de la directiune pentru ca e 7 martie inainte de 8 martie – ziua femeii, zisei sa fac un drum pan’ la Craiova la ai mei: muma, taica si cei doi super pisici.
Ajung eu in Craiova, iau un taxi de la gara si purced spre cashi. Facut-am146 de ore pana acasa, stat-am la un semafor de treijnouademiideori, trecut-am prin claxoane si incarligaturi de masini, lume multa, masini cacalau.
Se faceau sapaturi&ingaurituri pe o strada si normal, se bulise tot centrul.
Ma bucur ca se fac miliarde de reconstructii si-n Bucuresti si-n Craiova, ca se refac garile, peroanele, strazile, cladirile, centrele istorice, fantanile, semafoarele s.a. Coolutz, o sa avem tara misto!
Insa pana cand vom avea un boboc de tara si madretzi de orase, imi vine sa atarn placuta cu „In renovare” deasupra ei si sa plec. Undeva la somnel, pasarele, liniste, apa, oameni calmi, nu atatea masini, claxoane nexam. Am si eu nervii mei.
Mi-e dor de Bruges….mi-e dor de Helsinki…Ca frumos si bini-i acolo!

