Azi sunt fericita. Sunt fericita pentru ca am cal la geam. La geam in fatza casei. Cand spun casa ma refer la apartamentul din Bucuresti, nu la vila mea din mijlocul acelei superbe paduri din sudul Frantei.
De ieri ei, niste muncitori harnici au inceput sa lucreze in gradinita, au scos gardul care o inconjura&parmacii lui. Astazi au adus calul. Nu reusesc sa-mi dau seama ce planuri au cu acea gradinita, probabil o vor transforma in pasune? Este posibil ca maine cand ma voi trezi si ma voi duce pe balcon sa-mi dea binetze o vaca?
Frumoasa-i aceasta apropiere de natura!;)
Un singur lucru imi poate umbri aceasta stare de beatitudine…Muzica…Oare acei muncitori vor dori sa asculte muzica?
E, pai sa dea dracii sa ma trezesc in triluri suave de manele si-n miros de mici! Ca daca-i asa, raspund si eu cu niste muzica mai blanda gen….hmmm….Screamager by Therapy?
Si asta pentru ca pot!:D Prietenii stiu deee ceeee:P

