Cica nenea Coielio afirma el intr-o carte – pana mea stie care din ele ca nu le-am citit – ca „daca iti doresti ceva cu adevarat, tot universul conspira la realizarea visului tau”.
Mi s-a mai spus recent chestia asta dar intr-o alta forma, ceva de genul „Orice este posibil daca iti doresti mult”.
Mda? Orice orice? Daca vrei mult, mult, mult sa se intample ceva, se intampla? Mai sa fie! Uite ca nu s-a intamplat nimic in ciuda multei mele dorinte! Si nu e vorba ca mi-as fi dorit sa castig 10 milioane de euro la Loto. Nu…as fi vrut ceva aparent foarte realizabil.
Bag seama ca Universul mi-a auzit dorinta dar a decis ca ar fi bine sa se stearga cu ea la  cur. N-o fi avut hartie igienica, cine stie!
Sau problema vine din faptul ca ma agit prea mult, iau initiativa. 
Probabil trebuie doar sa stai, sa nu intreprinzi nicio actiune care sa duca la realizarea dorintei tale. Sa stai si sa astepti; Universul stie ca iti doresti mult si conspira!
Ah, sau…stai asa! 95% din dorintele mele sunt legate de oameni. O trebui sa-ti doresti chestii legate doar de lucruri, nimic legat de oameni si de evenimente…Mda…

