Ieri am plecat de la serviciu pe la ora doishpe si ceva pen’ca mi se facuse: 1. lene de birou; 2. chef de frecat menta pe afara; 3. dorinta de vazut ce mai e pe la depozitul de carte si 4. pofta de inghetata.
Am plecat impreuna cu R. Cum mergeam noi happy pe bulivard, ne intalnim cu ministru-meo Ludovic Orban impreuna cu directoru-meo al mare, mergeau si ei f.happy pe bulivard. Ludovic era atat de happy incat era tot un ranjet.
Ma tot macina o mustrare de ieri…Oare era politicos sa ma duc la el sa-l intreb daca vrea o inghetata sau o punga cu seminte de la OMV? Un sucutz, o placinta de la metrou, ceva? Ca io sunt fata cu obraz si imi intreb colegii daca vor papa cand ma duc eu jos la shopping!
Ludovice, daca citesti acest post, te rog sa ma scuzi! Data viitoare te voi intreba!

Si acum o intrebare: mi se pare mie sau Orban are fatza de maaaare pervers?

