Spectaculos horoscopul celor de la eva.ro!

N-am luat niciodata in serios horoscopul, intotdeauna mi s-a parut o aiureala mai ales ca unele chestii chiar nu mi se potrivesc. De exemplu mi se spune ca sunt compatibila cu barbatii zodiile X, Y si Z dar exact alora imi vine sa le crap capul (cu f. mici exceptii). A, sau se spune ca as fi „rabdarea intruchipata”. Ahahahahahaha! Si marmota invelea ciocolata…

Sa revenim la horoscopul celor de la eva.ro, vreau sa spun ca m-au marcat urmatoarele:

La Rac despre ce inseamna logoul ala: „Sugerand clestii unui crab, ideograma semnului, simbolizeaza uniunea cercului spiritual cu semiluna sufletului, a spermei masculine cu ovulul feminin (fertilitatea), intr-un act de a da si a lua printr-un gest de protectie. Esoteric, Racul reprezinta poarta de intrare a sufletului in lumea manifestata.”
– aha…sperma masculina+ovul feminin = sex. Daca e cu sex, e kinky deci e super!:D

„Natura superioara a Balantei este obiectiva si intangibila pentru materie.”
– zdrobitor de profund

Berbecul este un semn cardinal, de Foc, diurn, masculin (extrovertit). Soarele este exaltat, Venus in Exil, Marte in domiciliu (guvernator) Saturn in cadere, Uranus in trigonocratie.”
– Berbecul este un smeker pentru ca are chestii in trigonocratie. Suna a trigonometrie, deci e de bine.

„Sagetatorul este, in interpretarea astrogramei natale, un semn de emotie si spectacol in acelasi timp.”
– este:))))))) Ma uit la Eero Heinonen care este sagetator, simt emotia si vad spectacolul.

Varsator:  Animale potrivite: Pasari mari
– Ce bine ca stiu ca i se potrivesc pasarile mari! Yuppppy! Data viitoare cand e ziua lui, stiu ce ii iau cadou varsatorului!:)

Taurul: Daca va incepe o cercetare spirituala, se va afla treptat sub influenta lui Vulcan care este in acelasi timp guvernator esoteric si ierarhic ceea ce-i va permite sa scoata la suprafata toate problemele sale pentru a-si vedea slabiciunile, pentru a le distruge sau a le transmuta. La nivel inalt, Vulcan permite utilizarea energiei sexuale ca o sursa creatoare si-i ajuta pe oameni sa se transforme, altfel spus, sa realizeze alchimia interioara printr-o totala stapanire a dorintelor.
– ooo, i-auzi ce frumos…utilizarea energiei sexuale ca o sursa creatoare…Imi place!:D

Si daca am inceput cu racul care este poarta de intrare, termin cu capricornul care este aia de iesire: Capricornul simbolizeaza perioada de desfrunzire totala a copacilor si de inghet. Capricornul reprezinta poarta de iesire a sufletelor din lumea manifestata.

Am iesit si eu din lumea manifestata si m-am dus la o masa esoterica cu colegii mei capricorni.

 

