Sambata am fost la templu, la noul lacas de cult Baneasa Shopping City. Cu Alexandru si Karmina.

E…mare. Cam atat am de zis despre acest nou mall. In rest nu m-a miscat deloc.
Nu vroiam sa-mi cumpar nimic, am fost doar sa vizitez. Si chiar asta am facut, mergeam pe culoarele mallului ca pe bulevard.
Ne-am intalnit cu Marcel Pavel, isi cumpara pantofi de la un magazin d-ala de branduri bashinoase. Ciubote Calvin Klein 9 meleoane, pantofi (de cacat) de lac Versace: doishpe meleoane s.a.m.d. Ultra misto!
Avantajul de a intra in 2-3 magazine d-astea de marci de lux sau cum calul meu se numesc este ca apoi, atunci cand ajungi la Marks and Spencer, de exemplu, o pereche de pantaloni care costa 250 de lei ti se pare o ieftinatate maxima.

Ne-am plimbat noi ce ne-am plimbat pe frumoasele bulevarde ale muolului, ne-a razbit foamea si ne-am dus in zona de tziganie mare, adica la mese. Cozi f.mari la Burger King, restaurant chinezesc/japonez Chopstick si Nordsee, exact de unde am fi mancat noi. Karmina a stat jdeminute la coada la chinezarii, a luat ce a apucat dar a fost bun:)

Dupa masa ni s-a facut lene asa ca am plecat acasa.

Data viitoare cand voi avea chef de mall ma voi duce in Vitan:D

