Ce frumos o sa fie in Bucuresti cand se va termina saracia asta de campanie electorala si vor disparea toate mizeriile de afise!
98% sunt de un mare kkt, parca le-as facut eu cand ma plictiseam.
Imi pare rau ca nu am niste poze insa cu siguranta locuitorii din Bucuresti le stiu foarte bine.
Castigator la categoria „cine are cel mai de kkt afis electoral” este un nene de la uniunea nu stiu cum pana mea, ala urat cu plasture pe gura si ochii injectati. Mesaju’ lu’nenea ‘ce ceva de genul: „doar gastile pot vorbi…de ce sa nu auzi si altceva?”
Mi-e scarba de sloganurile cu dreptate&solutii, nu discutii&putere&alte cacaturi de genul asta. Evident ca multi au cate o bashina d-asta trecuta pe afis.
Doua afise am remarcat:
1. al lu’ Luuudovic Orbaaan. Prima data cand l-am vazut, ma uitam prostita la el si ma umfla rasul. Dintre toate acele elemente care apar p-acolo am remarcat creierul. Za Brain. Ca in cartea de anatomie. Mijto!:))
2. al lui Cristian Diaconescu, chiar e fain afisul.

Anyway…
Nu as vedea si eu un primar sexos care sa-si faca un afis electoral inspirat de acest model ?:D:))))
Sunt sigura ca nu ar mai conta altceva, ar castiga cu siguranta alegerile!:P

