Ieri.
Zi mistoaka la serviciu (d-aia cu nebunie, nervi, asa cum imi place mie:D). Se termina, slava Domnului, la un moment dat, imi vajaiau creierii asa ca am luat-o pe jos spre casa. Prin Cismigiu.
Verdeata, floricele, lac, foooarte frumos. M-a lovit somnul. Da’ rau de tot!
Ajung acasa, arunc sandalele&hainele care incotro, iau un tricou pe mine si doua piersici din frigider, apoi ma trantesc pe canapea. Dupa un sfert de ora de holbat la televizor fara sens, m-am gandit ca ar fi cool sa vad un film. Aha, l-am urmarit deosebit de atenta, cu un interes atat de puternic incat am adormit. Era cam 6 seara. Ma trezesc la un moment dat, ma gandesc „ah, meciul, frate!” si schimb pe meci. Au jucat aia de m-au adormit si mai mult.
Dupa meci, dush&citit 3 pagini dintr-o carte, apoi somn, nene! Somn pe puteri.
Ce bine e sa dormi!

