Nimic nu ma enerveaza mai mult decat fetele care isi declara sus si tare sentimentele pentru iubitul lor intr-un mod dulceago-idealistico-fericit. Iubitul lor=viata lor, the one, sufletul pereche, idealul atins, fericirea suprema, ce mai! Sa punem poze cu iubitul peste tot: pe hi5, pe myspace, pe ecranul mobilului, wallpapere, sa ne facem perna cu el incadrat in inimioare sau mai misto, sa facem 190 000 de poze cu tema „cum ne sarutam noi”.

Imi place mult cand aud „suntem de doua saptamani impreuna si ne iubim nespus, nu putem trai unul fara altul, suntem topiti de iubire, el m-a invatat ce inseamna fericirea, ne completam perfect, simt ca viata mea este implinita, nu visez decat degetele mele mangaind pielea catifelata a iubitului meu. Nu ma pot gandi la nimic altceva. Am gasit in sfarsit dragostea, plutesc de extaz…”
Mdeah, extazu’ si sor-sa, fericirea pusera stapanire pe viata ta. Fabulos, ce sa zic. Te rog, opreste-te o clipa din a-mi relata asa ceva, trebuie sa beau un pahar mare cu apa ca mi-e cam rau de la atata zahar. Apoi hai sa continuam discutia asta dupa ce relatia ta implineste macar 3 ani, ia sa vedem daca tot fluturasi&extaz vezi.

De asemenea, foarte mult imi place prezentarea nuntii facuta de revistele de femei. Sa ai o nunta ca in povesti, miresica, tortuletz, ca orice femeie, te visezi implinita in rochie alba, cea mai importanta zi din viata ta, totul sa fie perfect, rochitzica, porumbei, iubitelul tau, fericirea sclipinda din ochii mirilor, floricele, copilasi, abia astepti sa iti incepi viata de sotie.
Aha. Nu stiu de ce ma umfla cascatul…

Oare fericirea femeilor inseamna ceva pufoshic, ceva dulcic, bluzite, diete ca sa fie muuumoaaaase sa le placa iubitul, bratele iubitului, copii si…cam atat?

