Empire of the Sun…Am vazut filmul acesta acum, cred, 9-10 ani. Imi placea foarte mult (si inca imi place) John Malkovich si vroiam sa vad muuulte filme cu el.

Acum o saptamana, while @ Stockholm, am vazut The Dark Knight.
Deoarece I love Batman, nu ratez niciun film cu Batman. Well, de data asta ar cam trebui sa revad acest film ca sa stiu si eu despre ce este vorba in el pentru ca atunci cand l-am vazut prima data nu pot spune ca m-am uitat la film ci la Christian Bale. Mda…:D
Ei bine, pe mai-sus-numitul l-am remarcat in Equilibrium (ca actor), mi-a mai placut in cateva filme insa in The dark Knight l-am remarcat mai mult si in ….alte sensuri ca sa zic asa:P
Astazi ma uitam peste filmografia lui: p-asta il stiu…trebuie sa vad American Psycho:D…p-asta l-am vazut…wait a second, Empire of the Sun?! Ce rol a avut el aici? Wow, baiatu’ micu’? Mai sa fie! Habar nu am avut pana azi!
Am gasit si chestia asta pe youtube.  So, iaca, Christian Bale copil:

 

Totusi…diseara m-as uita la American Psycho. Nu se poate sa fi ratat eu tocmai acest film al lui!:D

