De vreo doua luni se vede un cur la televizor. Am sunet dar n-am imagine, sta o imagine ca proasta 3 ore pe ecran si nu se schimba, MTV Romania este negru, Descopery – canci…d-astea.
Sun la iupisi prima data acum o luna. Ii prind repede la telefon, ma pun sa dau televizoarele pe TVR1 ca fac ei nu stiu ce resetare. Dau pe tevere unu, fac aia resetarea, merge teveul, se vad programele. Pai ce, a durat mult? Nooo!
S-a bulit treaba din ce in ce mai mult astfel incat acum nu se mai vede nimic. Se mai aud doar niste programe.
Ii sun saptamana trecuta, baga ei un master reset…canci imagine la teve. Ii sun din nou, mai baga un master reset (sigur-sigur va merge de data asta, sa nu va faceti probleme!), tot nu merge. Nu ii mai sun, avand in vedere ca am stat o jumatate de ora in telefon pana sa pot vorbi cu cineva.
Le dau mail. Primesc un raspuns d-ala standard. In acelasi stil, le-as trimite si eu de vreo 50 de ori, ceva de genul:

Stimate provider de programe la care ma uit eu la teve,
 
In urma mailului dumneavoastra de raspuns va informam ca acesta a fost inregistrat cu numarul 696969.
 
Va mai informam ca la momentul actual exista o avarie care imi afecteaza buzunarul, avarie numita mall-nou-deschis-in-cartier. Deocamdata nu am o estimare pentru remedierea acestei avarii deoarece nu stiu cand ma voi satura de shopping, dar va asigur ca se lucreaza pentru solutionarea cat mai rapida a acesteia.
Din cauza acestei avarii, a durerii pronuntate pe care o prezint in cur fatza de firma dumneavoastra si a faptului ca nu am chef, va anunt cu parere de rau ca nu voi mai plati factura UPC o perioada indelungata si nedeterminata de timp.
 
In speranta ca informatiile comunicate va sunt de folos, va asigur de intreaga mea apreciere si atentie. Va stau la dispozitie in continuare prin intermediul programului SVF&SMS TV.

