Cuvantare (neaparat spusa cu veneratie): „in ea…in ea o vad pe mama copiilor mei” sau, varianta spusa de femei „in el..in el il vad pe tatal copiilor mei”.
Pfuai, ma face praf! Pare asa, cool si de corazon, sentiment insa de fapt este un fel de hai sa mai bagam un cliseu. Cum o fi asta cu „copiii mei„? Nu ii faceti, vere, impreuna? Nu-s copiii vostri? Ce e aia „tatal/mama copiilor mei”? Nu zici mai bine sotul/sotia mea?
Mai e si varianta asta: „de cum l-am vazut, am stiut ca el o sa fie tatal copiilor mei”. Wow! Cum e sa stii asta? Eu doar stiu cum sunt urmatoarele: „de cum l-am vazut, am stiut ca as face sex cu el pana sa cadem latzi”, „de cum l-am vazut, am stiut ca as vrea sa-l cunosc mai bine”, „de cum l-am vazut, am stiut ca e o persoana deosebita”.
Da, da, sigur, inteleg profunzimea gandirii din spatele expresiei, insa ma zgarie pe creier cand o aud.

