Ascult Pro FM Xmas si beau un ceai cald.
Cand ascult muzica de Craciun, am in minte cateva imagini, depinde de melodie.
Unele imi inspira un oras mare ornat de Craciun, afara ninge frumos, lumea forfoteste fericita prin magazine cumparand cadouri sau papa bun, dupa aceea merge intr-o cafenea sau intr-un pub sa bea ceva, seara se duce la film sau la diverse spectacole, se plimba prin oras doar de dragul plimbarii, umple parcurile.
Alte melodii ma duc cu gandul la o vacanta la munte alaturi de prieteni si/sau familie. Ski, sanie, masa imbelsugata, veselie, impodobitul bradului, povestiri la gura sobei intre prieteni.
Imi place Craciunul. Pe langa faptul ca are o semnificatie religioasa deosebit de importanta, imi place si atmosfera mai laica pe care o degaja. As vrea sa ma trezesc de dimineata sa vad ninsoare afara, sa fac un dus fierbinte si aromat,  sa ma imbrac gros, sa ies afara sa ma duc in parc sa ma plimb si sa fac poze, poate chiar sa incerc sa patinez, pe urma as merge sa beau o ciocolata calda sau un ceai cu rom, apoi as colinda cateva strazi cu magazine minunate in cautare de cadouri pentru prieteni si familie. Seara mi-ar placea sa mananc ceva bun, nu conteaza unde, in oras la un restaurant sau acasa. A, da, stiu cum fac! Acasa mananc felul principal, apoi ma duc in oras cu prietenul si cativa prieteni pentru un desert copios.
Dupa ziua aceasta, sunt obosita, ma culc in patul meu mare cu asternuturi cool de la Ikea si ma trezesc a doua zi cand suna telefonul. Este un bun prieten, imi spune sa-mi iau schiurile ca mergem la munte sa rupem partia.
Pup, ma duc sa-mi caut claparii in debara!

