As vrea sa stiu cum este posibil ca 3 sondaje sa-l dea castigator pe Mircea Geoana si de fapt sa castige Basescu? Din cate am vazut, Insomarul a fost destul de exact in primul tur. Ce s-a intamplat acum?
Bine, a castigat Traian Basescu, hai sa zicem ca a fost vointa poporului. Pentru ca da, intr-o mare masura a fost vointa poporului. Nu vreau sa intru acum in discutii despre motivele generale de vot ale pro sau anti basescienilor.
Train Basescu ramane presedintele tuturor romanilor, foarte bine. Eu nu-l inghit pe T.B., mi se pare un ipocrit major, un om magnetic, un „cavaler” cu armura stralucitoare dar mancat de viermi in interior. Asta nu inseamna ca sunt pro-Geoana, ca iau in brate PSD-ul, ca daca am votat contra lui Basescu am crezut eu ca o sa fie super misto in tara, ca o sa curga lapte si miere si alte tampenii de genul acesta. Am votat contra lui Traian Basescu pentru ca mi se pare un om foarte periculos, nu vreau sa-l am la conducerea tarii in care traiesc. Mi se pare ca miroase a nebunie, a dictatura.

Cred ca daca a ramas asta la conducere, nu o sa fie bine deloc pentru tara. Totusi mi-as dori enorm de mult sa mai insel. Mult mai mult decat mi-am dorit sa iasa Geoana. Sau Antonescu din primul tur pentru ca de fapt el era optiunea mea.

