Am gasit pe site-ul lu’ zappy o leapsa. Cum acum stau degeaba, ma gandesc sa raspund si eu la intrebarile respective.
Iote colea:

Principala trasatura a caracterului meu: habar nu am… independenta?

Calitatea pe care o prefer la un barbat: io as vrea sa fie pe aceeasi lungime de unda cu mine.

Calitatea pe care o prefer la o femeie: zuzenia

Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: sunt the best of the best

Principalul meu defect: deprimatzica uneori. asa de-a-n boulea

Ocupatia mea preferata: frecatul de mentosan cu un scop

Visul meu de fericire: sunt mai multe picturi mici care compun un tablou mare…picturi mici inseamna: familie&prieteni&barbatu-meu&copilu-meo, viata spirituala, job cool, $$€£bani$$€£, d-astea

Care ar fi cea mai mare nefericire a mea: vreo chestie care sa ma inlantzuiasca de ceva

Ce-ati vrea sa fiti? nu stiu. adica?

Tara în care-as vrea sa traiesc: hmmmm…..suedia, finlanda sau Angila? tara ca tara dar si orasul este important

Culoarea preferata: rosu

Floarea preferata: nu stiu, flori in general

Pasarea preferata: flamingii care-s roz si cool

Prozatorii mei preferati: prozator e ala care scrie proza adica orice? mie imi plac d-aia de scriu s.f.-uri

Poetii mei preferati: Lucian Blaga hai sa zic dar I kinda hate poezii

Eroul meu preferat: Batman

Eroina mea preferata: Becky Boomwood

Compozitorii preferati: Bono sau Matthew Bellamy is compozitori?

Pictorii preferati: pictori impresionisti si suprarealisti

Eroii din viata reala: Bono, frate!

Eroinele din istorie: habar nu am care cine a fost eroina in istorie

Bautura si mancarea preferate: ma, ar fi mai multe chestii care-mi plac, n-am ceva asa sa mor dupa

Numele preferat: paul, david, filip, iulian, eva…na, ca-s mai multe nume

Ce detest cel mai mult: nu-mi place sa fie dezordine in casa:P

Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: n-am, ma, nimic cu mortii, Dumnezeu sa-i odihneasca!

Fapta militara pe care-o admir cel mai mult: mi se barlare

Darul natural pe care-as vrea sa-l am: sa ma teleportez

Cum as vrea sa mor: ca intr-un vis

Starea de spirit actuala: linistita

Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: ba, nu greseste nimeni ca va sparg! doar eu am voie sa gresesc!

Deviza mea: rupe tot in mall la reduceri si nu numai!

