Ba, ce-mi place mie melodia lu’ Katy Perry&Snoop Dogg – „California Gurls”, mega melodie de vara!
Mie imi evoca un sentiment puternic de vacanta…vacanta d-aia petrecuta pe malul marii/oceanului, cu dimineti lungi si lenese, cu inghetata colorata si papica bun, plaja, bai multe, shopping, iesiri cu fetele, flirt, pantofi cu toc, timp cacalau, masini misto, tzoale sexy si cool…

Ceea ce imi aminteste ca mi-as dori si eu o astfel de vara ca nu am mai avut de multa vreme una! Ultimele doua veri au fost pentru mine un fel de „hai, in pisici, sa treaca mai repede, baga-mi-as piciorul in ea de caldura ca te coci in orasul asta!”

Si apropo de vacante, pt.mine anul ideal ar arata asa: ianuarie/februarie – vacanta la schi, aprilie sau mai – o saptamana, doua intr-un oras misto din Europa…sau oriunde dar nu in Romania (pentru Romania avem week-end-urile), iulie si august – la mare, frate! dar la fel, pe alte meleaguri nu in tara, noiembrie – mers undeva unde e soare. Intre aceste vacante, desigur, mai si muncim dar mai rarut ca e mai dragut:D

Pana una alta mai am totusi 3 saptamani pana cand ma duc sa vad oceanul:D

