C. si M. pleaca in vacanta la greci si mi-au adus aseara animalul negru, adica o pisica All Black – Rahova Deluxe Style. Este prima pisica pe care o vad respirand cu gura deschisa si cu limba scoasa precum un caine, f. f. funny.
Azi noapte, pe la ora 3, dupa multe ore nedormite din cauza caldurii si de foit in pat, aveam o conversatie cu Neagra.

Eu: „Nu mai racai acolo ca te bat de te cretinesc!” (are ea un loc magic unde ii place sa intre – sub canapea, aaah, daaa,  la praf mult si imbacseala; racaia in disperare cu labele un anume loc din canapea care-i permite accesul acolo)
Ea: „mrrrr, miau-uiau?”, zice mangaindu-se de mine.
Eu: „ce-i fata, n-ai somn, e cald, a? e cald, baga-mi-as!”
Ea: „nmiauuuu, crrriau!”, zice din nou mangaindu-se ca o pisica si torcand.
Eu: ” ce vrei, ma? pisssica! hai sa ne mutam in sufragerie ca sa nu mai ai ce racai!”
Ea: „pr prrr prrrrrrr” – toarce.

Imi plac animalele care sunt in stare sa sustina o conversatie. Sigur, eu nu stiu ce imi zic ele in limba lor, poate chiar ma injura insa nu conteaza, vorba sa fie ca e bine asa!

