Fata! Ia fiti atente putin aici, sa nu ziceti ca nu v-am avertizat!

Daca da Sfantul Pantof si va prind ca veniti in valuri poimaine dimineata la deschiderea H&M-ului, va jur pe cea mai cool geanta a mea ca pun mana pe un snop de curele si va dau afara din magazin, arunc cu bratari si cu cercei in voi pana nu mai ramane nimeni inauntru. Militarie fac cu voi, ordine si disciplina o sa fie in mall-ul ala ca acolo-i teritoriul meu. Deci intai verific eu H&M-ul, imi aleg ce-mi place, apoi, pentru ca sunt marinimoasa, va las si pe voi sa vedeti. Atat! Sa nu aud discutii!

P.S. Daca tot vorbim de mall-uri, va anunt ca pe Afi si pe Liberty le stiu de cand erau in fasha, deci am drepturi primordiale de shopperitza acolo. Ca sa nu mai zic ca am ceva actiuni si Bucuresti Mall, il cunosc de cand era mititel.

