Magistrale sunt emisiunile astea Next Diva si Next Top Model! Le gasesc fascinante, ma uit la ele din aceleasi motive pentru care ma uit uneori la Mynele Tv sau la Taraf Tv. Sunt atat de amuzante in cretinatatea lor!

As dori sa ma inscriu la preselectie la Next Diva deoarece eu stiu sigur ca am stofa de diva, vreau mult sa am propria emisiune tv si sa fiu scolita de cei mai smecheri dintre smecherii din televiziune.
In fatza maretului juriu ma voi prezenta imbracata in pijama si le voi spune cate ceva despre mine: „Ma numesc Zizinel, sunt siliconata daca vreti voi, hihihihi, si am multiple talente: stiu sa fierb oua, sa intind unt pe paine si sa merg cu metroul. Marile mele pasiuni sunt dormitul mult dimineata si trasul bashinilor in plapuma. Aceasta activitate ma relaxeaza si imi da un sentiment de siguranta. Idolul meu este Cata Botezatu – Bote, Bote, daca te uiti acum la televizor, te pup, adoratule, esti cel mai frumos, te iubesc! – si vreau sa fiu un mare top model deoarece imi place sa prezint moda, in special moda de chilotzi de ciclu. Hihihihi.
Draga juriu, te rog sa ma alegi next diva – pot sa fiu in acelasi timp si diva si top model – deoarece stiu ca merit! Cu putina scoala (am mare incredere in eminentii profesori de televiziune din Romania) si putin noroc, voi ingrosa numarul tutelor fitzoase din televiziune. Hihihihi.”

Sunt o diva. O stiu. O inteleg. O simt prin toti porii.

