Cand ma trezesc dimineata, fac urmatoarele activitati: hranesc martanul, pun apa la fiert pt. ceai si aprind televizorul. De cateva zile ma uit  la o emisiune pe care am ingorat-o pana acum deoarece nu am avut nici cheful si nici rabdarea necesara sa o urmaresc: da, fratilor, ma uit la Oprah cu o fascinatie demna de Peggy Bundy. Iau o gura de ceai, o gura de senvis, cepesc ochii la emisiunea lui Oprah filmata in Australia si ii invidiez mult pe cei care au mers cu ea.

Mi-am amintit de acest post la Cristinei in care vorbeste despre calatoria de vis. Initial nu stiam ce as alege, ar fi atatea locuri pe care as vrea sa le vad sau sa le revad. Dar acum, daca ar fi sa aleg o singura destinatie de vis din lumea aceasta, atunci as alege Australia si Noua Zeelanda. Ei, doua destinatii:P
Nu stiu cum mi-as organiza calatoria, nu stiu cat as vrea sa stau (in principiu cat mai mult), nu stiu cati bani mi-ar trebui (f. multi, evident:D) pt. excursie. Stiu doar ca as vrea ca primul contact cu The Land Down Under sa fie in Sydney.
In multe locuri unde vreau sa ajung sau pe care vreau sa le revad, imi vizualizez programul, rutina, micile activitati si placeri. Ma vad si ma simt acolo. De exemplu, ma vad lenevind in Central Park-ul New York-ului, stiu ce vreau sa fac cand sunt in Helsinki, simt atmosfera dintr-un pub londonez… Ei bine, habar nu am ce as face in Sydney, am doar un feeling ca m-as simti minunat avand in vedere ca descopar ceva nou, indepartat, unde nu am sansa sa merg mai des. As vrea sa descopar orasul, plaja si oamenii…Ar fi dragut si sa stau la un hotel frumos insa cel mai mult mi-ar placea sa fiu cazata la o familie de australieni.
Din Sydney as merge sa vad Blue Mountains si apoi m-as indrepta spre Canberra.  Asa, sa vad si capitala.
Vreau sa-i vad pe Cei 12 Apostoli balacindu-se in ocean, sa vizitez Kangaroo Island, sa descopar Perth-ul, sa ma plimb cu vaporasul in zona Marii Bariere de Corali (sau sa fac scufundari acolo…nu ca as fi facut vreodata scufundari dar zic), as vrea sa schiez in Australia (wooow, asta ar fi the coolest cool!)…
Ei, hai ca am dat-o in balarii, cred ca ar trebui sa castig la loto niste bani frumosi ca sa imi permit o mega excursie in toata Australia!

Mi-ar placea mult sa ajung si in Noua Zeelanda deoarece, la fel ca si Australia, mi se pare fascinanta. Si aici cred ca as gasi niste peisaje senzationale, m-as bucura din plin de natura.

Mda…mi-ar placea sa cred ca voi ajunge in The Land Down Under la un moment dat in viata asta. Probabil ca nu voi vizita mare lucru, insa ar fi minunat sa vad fie si o particica, un oras, un colt de ocean, un val acolo, o stanca:)

Altfel, apropo de calatorii, stie cineva unde as putea parca masina in Munchen mai aproape de o gura de metrou ca apoi sa merg in centru linistita cu metroul?:D

