Ma bucur ca a venit in Romania inca un magazin pe gustul meu . Este vorba despre New Look .

Concluziile dupa prima „inspectie” sunt:
– La capitolul accesorii New Look kicks ass! Mi-as fi luat pe putin 7 genti, 10 coliere, muuulte inele, bratari nenumarate, as fi devastat sectiunea de sutiene…Iar palariile acelea sunt incredibile, arata senzational pe cap!

– Blugi la cca 50 de lei? Care sa si arate bine? How cool is this?:)

– Imi plac rochitele! Am ochit una verde foarte draguta de cum am intrat.

– Au multa incaltaminte la preturi rezonabile. Nu am probat nimic deocamdata deoarece eram incaltata in niste sandale pe care le-as fi dat jos in 12 ani insa cred ca mai pe seara imi pun niste incaltari usor descaltabile si ma duc sa verific cateva perechi de pantofi care mi-au ramas in minte:D Sunt curioasa cum este calapodul, daca ma voi simti bine in pantofii New Look, voi fi cea mai fericita.

– Imi place look-ul magazinului, imi da senzatia ca pot gasi usor ceea ce ma intereseaza, nu ma doare capul cand intru acolo si nu bezmeticesc in cautarea articolelor X, Y si Z.

Acestea fiind zise, ma duc sa mananc ceva pentru ca apoi as cam vrea sa revin in magazinul New Look…nu de alta dar trebuie sa cercetez mai cu atentie blugii, plus ca vreau neaparat o plarie!

