Discutii despre cadourile de Craciun cu ai mei.

Ai mei: Ce vrei cadou de Craciun?
Eu: Nu stiu…Nimic cred…Habar n-am….Sau…Am vazut niste cizme in mall, fooaaarte dragute erau.
Taica-meu: Ziceai ca nu iti mai merge telefonul, nu vrei un smartphone?
Eu: Nu stiu, ce sa fac cu el? E touch screen si ma enerveaza, se strica.
Taica-meu: Nu se strica deloc! De ce sa se strice? Nu vrei un Samsung tz-shpe sau un iPhone sh-pe?
Eu: Aha…Da, cred ca da dar e scump, nu stiu…
Taica-meu: Hai, draga, sa ai un telefon calumea, stai cu toate tampeniile! Hai sa mergem acum sa ne uitam in oras!
Eu: Hai ca mai vedem in decembrie. Pai sa-mi iau? Sau sa nu-mi iau? Dar parca as vrea niste cizme…
Taica-meu: Cat sunt cizmele alea?
Eu: Vreo 7 milioane.
Taica-meu: Caaaaat?! Ce, ai innebunit, cum sa coste 7 milioane o pereche de cizme? Nu-ti iau eu din targ cu 500 de mii? Dar ce faci cu atatea cizme, nu mai ai 10 perechi?
Maica-mea: Cum 7 milioane o pereche de cizme? Astia sunt cazuti in cap? Am vazut eu niste cizme la un magazin de langa gara, sunt din piele, romanesti, mai ieftine si sunt bune. Iar vrei sa iti iei cizme d-alea cu toc mare sa nu le porti?
Eu: Pai sunt verzi, imi trebuie. D-astea n-am. E ok tocul.
Maica-mea: Nu mai bine vrei niste lenjerie de pat? Stai cu toate gioarsele pe acolo! Dar niste perdele noi nu vrei?
Eu: Nooo, pai ce sa fac cu ele? Sunt bune alea pe care le am. Cat e lenjeria de pat?
Maica-mea: In jur de 1 milion.
Eu: Uaaa, pai e scumpa!
Maica-mea: Dar cizmele alea de 7 milioane nu sunt scumpe?
Eu: Mba da, sunt dar sunt draguuute rau de tot! As astepta reducerile dar poate nu mai au numarul meu, nu stiu ce sa fac. Si trece iarna.
Maica-mea: Eeeee, sa ti le iei tu din banii tai cizmele alea atunci!

 

